INFOCONSUM, Dimecres 25 de Juny del 2003
La dieta mediterrānia evita morts per malalties cārdiovasculars

Es confirma que la dieta mediterrānia redueix la mortalitat. Un gran estudi greg ha demostrat una vegada més que menjar fruites i verdures en abundāncia i prendre oli d’oliva allarga la vida. Aquest tipus d’alimentaciķ disminueix les morts d’origen cārdiovascular i per cāncer, encara que l’estudi ha estat incapaį de demostrar quins sķn els components concrets de la dieta mediterrānia que més beneficis poden proporcionar per preservar la salut i assegurar la longevitat.

 

<< Tornar enrere